جریمه نیم میلیاردی سرخابی‌ها احضار حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال بنیامین فرجی، نابغه تنیس روی میز، چین را شکست داد چرا بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد؟ نه حسینی امن است نه بیرانوند شوک به بازیکنان تیم ملی پای پرواز به تاشکند| فدراسیون زیر بار نرود خرید‌های فاجعه‌بار یونایتد در دوران مربی هلندی قلعه نویی: ایران امن است با مردمانی بامعرفت امیر حسینی: بازی در مشهد و در کنار هواداران این شهر همیشه خاطره‌انگیز است فدراسیون فوتبال: درخواست برگزاری مسابقه ایران-قطر در کشور ثالث، به دور از منطق است بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد حذف فردوسی مشهد از جام حذفی فوتبال ایران تجربه سخت | اولین مسابقه نماینده تازه وارد فوتبال مشهد در جام حذفی آینده تن هاخ در گرو جلسه مالکان یونایتد رئال مادرید در جستجوی جانشین برای کارواخال برد بزرگ تیم حقوقی مچسترسیتی برابر پریمیر لیگ شکست تیم تنیس روی میز بانوان ایران برابر فیلیپین در قهرمانی آسیا سایت گل مدعی شد؛ استقلال - النصر در زمین بی‌طرف! گارناچو به تیم ملی آرژانتین نرسید
سرخط خبرها

تجربه سخت | اولین مسابقه نماینده تازه وارد فوتبال مشهد در جام حذفی

  • کد خبر: ۲۹۳۱۵۶
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
تجربه سخت | اولین مسابقه نماینده تازه وارد فوتبال مشهد در جام حذفی
فردوسی ثامن، نماینده تازه وارد فوتبال مشهد در لیگ دسته دوم با شکست در جام‌حذفی استارت زد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال فردوسی‎‌ثامن مشهد که به تازگی تشکیل شده و بناست امسال به نمایندگی از استان در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به میدان برود، در اولین گام و در آوردگاه جام‌حذفی با قبول شکست خانگی مقابل فولاد هرمزگان از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. شاگردان رضا ناصحی که هنوز چند هفته‌ای بیشتر نیست دور هم جمع شده و برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تمرین می‌کنند، دیروز و در چهارچوب رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف فولاد هرمزگان رفتند و در پایان با نتیجه ۲ بر یک به میهمان خود باختند تا با تجربه‌ای سخت، فصل را شروع کرده باشند. مشهدی‌ها در این بازی خیلی زود ۱۰ نفره شدند و شاید پاشنه آشیل این تیم که منجر به شکست آنها شد، همین ۱۰ نفره شدن بود. ۱۰ نفره شدنی که برای تیمی که تازه تشکیل شده و هنوز به مرز آمادگی فیزیکی و تاکتیکی نرسیده است، شاید همچون زخمی کاری بود که دست آخر به هلاکت آنها در آوردگاه جام حذفی انجامید.

نیمه اول| شادی و غم در کمتر از چند دقیقه!

یاران فردوسی‌ثامن مشهد که به یاد و خاطره ابومسلم رویایی، تیم محبوب شهر با پیراهن‌های مشکی و قرمز به میدان آمده بودند بازی را خوب شروع کردند. آنها در شرایطی مقابل شاگردان محسن ایران‌نژاد به میدان رفتند که خیلی زود و در دقیقه ۱۳ دروازه‌شان توسط امیرحسین صالحی‌منش روی غفلت مدافعان وسط باز شد. مردان ناصحی در ادامه خیلی خوب به بازی برگشتند و در دقیقه ۳۰ توسط امیرحسن جعفری بازیکن باتجربه تیم‌شان به یک گل تماشایی رسیدند. شوت سهمگین جعفری در حالی گل تساوی‌بخش را برای این تیم به همراه داشت که انتظار می‌رفت با این گل ورق بازی به سود میزبان برگردد. اما اتفاق عجیب آن بود که جعفری بعد از این گل پیراهنش را در آورد و همین کارت زرد مفت اول را برایش به همراه داشت. درست ۶ دقیقه بعد جعفری روی یک صحنه کاملا بی‌تاثیر در بازی، کنار خط طولی و در وسط زمین برای لحظه‌ای پیراهن بازیکن حریف را کشید که همین اتفاق با برخورد سخت‌گیرانه داور بازی و دریافت کارت زرد دوم همراه شد! اخراج جعفری شالوده تیم ناصحی را از هم پاشاند و مشهدی‌ها بعد از این گل مجبور شدند به لاک دفاعی فرو بروند.

نیمه دوم| زور مشهد به هرمزگان نرسید

در نیمه دوم تیم ۱۱ نفره میدان، فشار زیادی را روی دروازه نماینده مشهد وارد آورد. به شکلی که چند بار واکنش‌های تماشایی سعید جلالی‌راد مانع فروپاشی دروازه آنها شد. تا این‌که بالاخره در دقیقه ۶۶ روی صحنه‌ای که مشکوک به خطا هم بود مهدی نجات گل دوم میهمان را به ثمر رساند. بعد از گل مشهدی‌ها اگرچه ۱۰ نفره توان حمله به سمت دروازه حریف را نداشتند، اما بازیکنان این تیم با دوندگی بی‌امان چند باری به دروازه میهمان نزدیک شدند. با این همه توان میزبان برای فتح دوباره دروازه میهمان کم بود و در نهایت این تیم هرمزگانی بود که به پیروزی رسید.

یک بازی سرد در ورزشگاه سردتر

نبرد فردوسی‌ثامن و فولاد هرمزگان اگرچه پخش زنده آنتن داشت و رونمایی از تیم جدید شهر مشهد بود، اما سرمای هوا و عملکرد نه چندان خوب دو تیم، سبب شد تا بازی سرد از آب در آید. از نکات ویژه این بازی می‌توان به شرایط خاص قبل از بازی اشاره کرد. جایی که تا ساعتی قبل از بازی معلوم نبود تیم مشهد بتواند به میدان برود. گفته می‌شود بدهی باشگاه خوشه طلایی به یکی از طلبکاران شخصی سبب شده بود تا با شکایت آن طلبکار همه چیز در هاله‌ای از ابهام باشد و در نهایت مدیران این باشگاه توانستند رضایت فرد شاکی را گرفته و مجوز برگزاری بازی را بگیرند. حدود ۱۰۰ تماشاگر هم در استادیوم ثامن برای تشویق تیم مشهد حاضر بودند که می‌تواند نکته‌ای امیدوارکننده برای ادامه کار این تیم تازه وارد به فوتبال مشهد در ادامه راه باشد.

ناصحی: همه مشکلات حل شده و از فردا با قدرت ادامه می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال فردوسی‌ثامن مشهد بعد از قبول شکست در جام حذفی گفت: «بازی خوبی بود و با توجه به این‌که تیم ما تازه ۲ هفته است کارش را شروع کرده از عملکرد بچه‌ها راضی هستم.» وی افزود: «نمی‌خواهم گلایه کنم، اما فکر می‌کنم تصمیم داور برای کارت زرد دوم و اخراج بازیکن‌مان کمی سخت‌گیرانه بود و بعد از آن کمر تیم ما شکست.» ناصحی خاطرنشان کرد: «قبل از گل دوم فولاد هرمزگان هم روی مدافع چپ ما خطا شد که داور آن را ندید و به طور کل از عملکرد بازیکنان راضی هستم.» ناصحی یادآور شد: «بازیکنانم آن‌چه در تمرینات کار کرده بودیم را به خوبی در زمین اجرا کردند.» سرمربی تیم مشهد در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات تیم حل شده است، اظهار کرد: «خدا را شکر همه مشکلات حل شده و از فردا با قدرت تمرین می‌کنیم تا حضوری موفق در لیگ دسته دوم داشته باشیم.»

ایران‌نژاد: تیم مشهد عملکرد خوبی داشت

سرمربی تیم فوتبال فولاد هرمزگان بعد از پیروزی برابر فردوسی‌ثامن گفت: «تیم مشهد در این بازی عملکرد خوبی داشت و بازیکنان ما را تحت فشار گذاشت.» محسن ایران‌نژاد افزود: «به هر حال معتقدم فوتبال مشهد پتانسیل بالایی دارد و حیف است که تیمی از این شهر در لیگ‌های سطح اول فوتبال ایران نیست.» وی تصریح کرد: «مشهد هم پتانسیل انسانی خوبی دارد و هم وضعیت زیرساختی استادیوم و چمن آن عالی است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->